Chansar på att...

det funkar att lägga upp en bild, trots hackande i nätet.

Men jag vill ju visa blommorna som jag och Helge skickade till Belle´s begravning.

Helvitt med några av våra favoritblommor: ranunkler, prärieklockor, vit ginst och vita rosor.

Eftersom Belle var ett stort Hv71-fan (som jag) passar hälsningen mycket väl och hon hade garvat gott och gjort high-5 (men jo, vi kollade av innan, så ingen skulle tycka att det var opassande). Dessutom tycker jag att den är vacker.

Ja, det var det sista begravningsinlägget här.

För nu.

Men nu jäklar ska alla vi känner hålla sig friska, starka och levande. Så det så...


Kommentarer
Postat av: Thakock

Fina blommor!

2012-03-19 @ 16:46:51
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0