Idag blir det inget...

inlägg.

Inte på humör.

Skallebank.

Sur på att det är så kallt (dessutom blåser det på mig) och ska vara det hela påsken.

Lack på mig själv för att jag istället för att göra klart min kofta (som jag har hållt på med sedan anno dazumal och bara har "manschetterna" kvar att virka, plus att sätta i knapparna) sitter och stickar på en disktrasa, som dels inte behövs än på ett par månader, dels är en utmärkt "busstickning" - alltså ett litet arbete som man lätt kan ha med sig i handväskan.

En sur Hillevi ska inte blogga. Då är det nämligen lätt hänt att hon skriver om urbota, korkade idioter som inte borde få öppna munnen.

Så därför blir det inget inlägg idag.

Bara så du vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0