Jag bara firar...

och firar.

Igår var det "kalas" på finfina restaurangen för lilla svärmor som fyllt 85.

Och idag firar vi oss, det är årsdagen för när vi träffades (och därmed dagen vi blev tillsammans, för vi har inte varit ifrån varandra sedan dess).

Så här ska inmundigas räkor, vitlöksbröd, sallad och en onödigt stor flaska bubbel.

Därmed säger jag "tjipp" från min hörna i cyberrymden, önskar en riktigt fin söndagskväll och utlovar en "helgen i bilder imorgon!


Var var det nu jag la kameran..?

Bilden har inget här att göra egentligen, men den får duga...

Kommentarer
Postat av: Selma

Härligt med en sådan helg!

2012-04-02 @ 06:34:20
URL: http://frunatmaken.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0