Jag säger bara paltkoma...

- bahh!

Efter:

Att ha tillbringat dagen solen (35 grader i solen på altanen!) - solkoma.

Grillat och stirrat in i elden (och sedan glöden) - glödkoma.

Svullat grillad hamburgare - köttkoma.

Att jag sedan har har haft ganska långa dagar och ägnat tidiga morgnar/sen-natten åt att vakta på tidningsbud gör att jag är en liten anings suddig i kanterna.

Har laddat en timme för att gå ut och lägga grillgallret i gräset.

Hur länge jag har laddat för att skriva detta, vill jag inte fundera på.


Men som tur är - "imorgon är en annan dag".

Och det är ju tur.

Men som någon sa - "vilken annan j***a dag skulle det annars vara"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0