Jag funderar mycket...

På vad jag kommer att vilja minnas när jag tittar tillbaka på den sedan.
Bortsett från det själklara, när det har varit fest oh skojigheter.
 
Vad var det för väder den dagen? Ja, kanske det. Kan ju vara lite trevligt att jämföra.
Dagens outfit? Nja, min klädstil är nog ganska fast och färdig. Men kanske.
Dagens frukost? Nej, verkligen inte.
Kvällens middag? Nja, ibland kanske men känns inte särskilt viktigt att ha med varje dag.
 
Nåja, det ger sig kanske av sig själv.
 
Så här kommer då en helt meningslös bild på gårdagens middag:
 
 
Japp, mackor med makrill i tomat. Massor med makrill.
 
Ps. Det ligger på nollan och är mulet och grått idag... Ds.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0